VERZENDEN EN RETOURNEREN

webshopartikelen/doopsuiker/gepersonaliseerde cadeautjes

Gemiddeld hebben we ± 10 werkdagen (na ontvangst van betaling) nodig om je bestelling te verwerken en verzenden. 

 

Hou er rekening mee dat we alles met de hand personaliseren. Dit zorgt ervoor dat we meer tijd nodig hebben dan een standaard webshop. Geen gepersonaliseerde items besteld? Dan kan het zijn dat jou bestelling sneller geleverd wordt. 

 

In sommige gevallen is er de mogelijkheid jouw order prioriteit te geven, en deze dus sneller te leveren. We vragen vriendelijk ons hiervoor vooraf te contacteren, alvorens uw bestelling te plaatsen.

 

Elk item personaliseren we voor u met de grootste zorg. Hierin nemen we steeds kwaliteit vóór snelheid.

 

DRUKWERK

Geboortekaartjes krijgen bij ons absolute prioriteit op alles. Ben je bevallen, geef dan zo snel mogelijk al jullie gegevens door die nog aangepast moeten worden op het kaartje. Zodra de digitale proefdruk (binnen enkele uren) aangepast is ontvangen jullie deze in je mailbox. Als jullie deze nog eens hebben nagekeken en een akkoord geven kunnen de kaartjes gedrukt worden. Dit gebeurt vaak al de dag zelf en indien je in de late namiddag bevalt de dag erna. 

 

Hou er rekening mee dat er op zondag en feestdag geen drukwerk wordt gedaan. 

Uitnodigingen voor huwelijk, communie, babyborrel leveren we binnen de week. 

 

ALLE DRUKWERK KAN OOK AFGEHAALD WORDEN TE "DIEST".

 

Bedankt voor jullie begrip!

 

De verzendingskosten per bestelling bedragen:

€7,50 voor pakketjes binnen België 

€12 voor Nederland.

Waarom bieden wij geen gratis verzending aan?

Heel wat webshops zetten de prijs van hun producten hoger zodat de verzendkost hiermee gecompenseerd kan worden. Dit doen wij niet. We rekenen de prijs van de verzendkost door.
Elk jaar stijgt deze en het is dan ook onmogelijk voor een kleine webshop om deze kost alleen te dragen.

 

RETOURNEREN

Iets toch niet helemaal naar wens? Dan heb je 14 dagen de tijd om iets te retourneren. Wil je iets retourneren? Stuur ons dan even een mailtje of vul hier het contactformulier in.

Belangrijk: gepersonaliseerde artikelen en voedingswaren kunnen NIET geretourneerd worden.


Je kan het pakket weer verzenden naar ons atelier (Studio Olé, Sparrenhof 6 - 3290 Diest).
Doe bij je verzending een briefje met je naam, mail adres, adres en ordernummer.

!!Opgelet: de kosten van het verzenden zijn voor de klant.
Nadat het product is toegekomen (in originele staat) storten we jou het bedrag terug (exclusief verzendkosten).